top of page

 תקנון האתר ואחראיות יבואן

הוראות כלליות

1.  אתר www.abnails.co.il (להלן: "האתר") מופעל על ידי חברת א.ב ציפורניים , ח.פ. 310674510 (להלן: "החברה"), כתובת: ההסתדרות 11, פתח-תקווה.

2.  כל גולש באתר, מבצע רכישה או פועל באתר נדרש לקרוא את התקנון במלואו ובעיון כתנאי לשימוש בשירותים המוצעים. גלישה באתר או רכישת מוצרים מהווה הצהרת המשתמש כי קרא את התקנון, הבין אותו והוא מסכים לתנאים המפורטים בו.

3.  האתר משמש כחנות אינטרנטית למכירת מוצרי החברה, והוא בבעלות החברה ומנוהל על ידה.

4.  תקנון זה מהווה את הבסיס המשפטי להתקשרות בין הצדדים ומסדיר את היחסים בין החברה למשתמשים באתר.

5.  התקנון מנוסח בלשון זכר לצורכי נוחות בלבד, אך הוא מתייחס לנשים ולגברים כאחד, וכן לתאגידים וגופים משפטיים נוספים

6.  במונחים המוגדרים בתקנון זה תהיה לכל מונח משמעותו כדלקמן:

  • האתר: אתר www.abnails.co.il.

  • המשתמש: כל גולש או רוכש הפועל באתר ומבצע בו פעולות, לרבות רכישת מוצרים.

  • המוצרים: מוצרים המופיעים באתר ומוצעים למכירה.

7.  פרשנות התקנון, אכיפתו ויישוב כל סכסוך הנובע ממנו יבוצעו בהתאם לדין הישראלי, ויידונו בבית המשפט המוסמך.

מכירה ושירות לקוחות

8.  מחירי המוצרים באתר נקובים בשקלים חדשים וכוללים מע״מ לפי החוק בתוקף במועד ההזמנה. החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים ואת עלויות השילוח מעת לעת. המחיר התקף להזמנה הוא המחיר הנקוב באתר במועד השלמת תהליך ההזמנה, כולל מסירת פרטי האשראי. אם מחירים עודכנו לפני השלמת תהליך ההזמנה, תחול העלות המעודכנת.

9.  הרכישה באתר מתבצעת בכרטיס אשראי בלבד, ובכפוף לאישור חברת האשראי של המשתמש.

10.  רישומי המחשב של החברה ביחס לפעולות המבוצעות באתר יהוו ראיה לכאורה לנכונותן.

11.  החברה רשאית להציע מבצעים, הטבות והנחות באתר, והיא שומרת על זכותה להפסיקם, לשנותם או להחליפם לפי שיקול דעתה וללא הודעה מוקדמת.

12.  תנאי השימוש באתר חלים על כל שימוש באתר ובשירותים, באמצעות כל מכשיר או רשת תקשורת.

אספקת מוצרים ודמי משלוח

13.  החברה מתחייבת לספק את המוצר שהוזמן בהתאם לכתובת שהוזנה, במועד המצוין באתר, בכפוף לאישור חברת האשראי.

  • זמני האספקה כוללים ימי עסקים בלבד, ואינם כוללים ימי שישי-שבת, ערבי חג וימי חג.

14.  דמי משלוח אינם כלולים במחיר המוצר. עלות משלוח עד הבית או העסק עומדת על 35 ₪.

החזרות וביטול עסקה

15. ניתן לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981.

16. הביטול יתבצע תוך 14 ימים מקבלת המוצר, בכתב ו/או בדוא”ל לחברה. מועד האספקה הוא מועד מסירת המוצר לכתובת המבוקשת.

17. במקרה של ביטול, יחויב המשתמש ב-5% מעלות ההזמנה או 100 ₪ - הנמוך מביניהם, בהתאם לחוק.

​​​

אחריות וקניין רוחני

18. החברה ו/או האתר אינם אחראים לנזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד כתוצאה משימוש באתר ו/או רכישה בו.

19. זכויות הקניין הרוחני באתר שייכות לחברה, ואין להעתיק, לשכפל, להפיץ או לפרסם את התכנים שבו ללא אישור מראש ובכתב.

אבטחת מידע ושמירת פרטיות

20. החברה מכירה בחשיבות השמירה על פרטיות המשתמשים ונוקטת אמצעי זהירות להגנה על המידע.

תקנון אחריות מוצר ע”י היבואן:

 

1. א.ב ציפורניים אינה נותנת אחריות על המוצר, האחריות היא ע”י היבואן וא.ב ציפורניים כפופים לו בנושא.

2. כשהלקוח יקבל את המכשיר שרכש וברגע הפתיחה יבין כי המוצר תקול יש להודיע לא.ב ציפורניים על כך עד 48 שעות מרגע קבלת המוצר.

3. אין אחריות על נפילות או שבר של המוצר.

 

4. א.ב ציפורניים לא תספק מכשיר חלופי כאשר נמסר מכשיר לתיקון.

 

5. בזמן האחריות אם וכאשר המוצר תקול והוא בתוך תקופת האחריות על הלקוחה לדואג להעביר אותו לא.ב ציפורניים או בעלות של 38 ₪ א.ב ציפורניים תדאג לאסוף את המוצר התקול ולהעביר לחברת הייבואן שם יבוצע התיקון השילוח יבוצע ע”י  חב’ משלוחים HFD (התשלום יתבצע מראש אל א.ב ציפורניים). לאחר התיקון על הלקוחה לאסוף את המכשיר המתוקן מחברת א.ב ציפורניים.

 

6. אחריות תקפה ל- 12 חודשים מתאריך ע”ג החשבונית הרכישה:

  א. האחריות מותנית בשמירת חשבונית הקניה (או צילום שלה) ותוקפה שנה מיום הרכישה, בהתאם לתנאי האחריות המצורפים לאריזת המכשיר.

  ב. יש לצרף את תעודת האחריות, בה מצוין המספר הסריאלי של המכשיר.

 

7. האחריות לפי תעודה זו לא תחול בכל מקרה שהנזק נגרם למוצר מכל אחת מהסיבות שפורטו לעיל. בנוסף, בכל מקרה כזה, תהיה יבואנית המוצר רשאית לדרוש תשלום בעד תיקונו או החלפתו של המוצר:

    א. התקלה נגרמה בשל שימוש רשלני שלא בהתאם להוראות השימוש.

    ב. התקלה נגרמה בזדון או בשל רשלנות של הצרכן.

    ג. התקלה נגרמה על ידי כוח עליון (לרבות שריפה, נזילה, מכת מתח, פגיעת ברק, כניסות גוף זר וכדומה)

    ד. שבר פנימי או חיצוני מכל סוג שהוא, שנגרמו ע”י הצרכן או מי מטעמו.

    ה. חדירת נוזלים ו/או סימני רטיבות/ קורוזיה מכל סוג שהוא.

    ו.המכשיר תוקן או בוצע ניסיון לתיקון או שהוכנסו בו שינויים ע”י אדם שלא הוסמך לכך ע”י היבואן או מי מטעמו.

8. מרגע קבלת המוצר למעבדת תיקונים ועד כ- 16 ימי עסקים המוצר המתוקן יחזור לא.ב ציפורניים (א.ב ציפורניים לא אחראית על עיכובים אצל היבואן)

 

העברת המוצר החשמלי לתיקון ע”י היבואן:

 

1. על הלקוחה להעביר את המוצר התקול לסניף א.ב ציפורניים בפתח-תקווה או רמת-גן או לחילופין א.ב ציפורניים תשלח את חברת המשלוחים שלה (HFD) בעלות של 38 ש”ח (כולל מע”מ) תשלום מראש.

 

2. לאחר שא.ב ציפורניים תקבל את המכשיר היא תעבירו על היבואן המתקן הנותן את שירות התיקונים למוצרים חשמליים (יש לקרוא את התקנון למעלה).

 

3. לאחר שהמוצר החשמלי יתוקן היבואן ישלח את המוצר המתוקן לא.ב ציפורניים.

 

4. על הלקוחה לאסוף את המוצר התיקן (לאחר התיקון) מא.ב ציפורניים

בפתח-תקווה או רמת-גן או לחילופין א.ב ציפורניים תשלח את חברת המשלוחים שלה (HFD) לאסוף את המכשיר בעלות של 30 ש”ח התשלום מראש.

תנאי אחראיות
bottom of page